PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 (145) | 32--37
Tytuł artykułu

Świątynie konsumpcji : Raport specjalny

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnim dniu marca swoje podwoje otworzyło Blue City - kolejny handlowy gigant stolicy. Analityce są zgodni: to nie koniec, ale dopiero początek. Firmy zarządzające wielkimi centrami handlowymi (shopping mallami) obiecują: będzie więcej centrów, więcej przestrzeni sklepowej, więcej rozrywki. Rynkowa ofensywa wielkich centrów handlowych oznacza też jakościowo nowy etap w rozwoju polskiego handlu, wymuszający dalszą konsolidację i specjalizację.
Rocznik
Numer
Strony
32--37
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119913

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.