PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 12 | 37--40
Tytuł artykułu

Teleinformatyka - bank bliżej klienta

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W raporcie przedstawiono w jaki sposób należy przeobrażać kontakty z klientami aby dały one początek weryfikacji postaw ekonomicznych marketingu, sprzedaży i obsługi w sektorze usług finansowych. Zaprezentowano również potrzebę wprowadzenia grupy systemów CRM, które wspierać będą zarządzanie relacjami banku z klientem.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
37--40
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119983

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.