PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 2 | 18--19
Tytuł artykułu

Konkurencyjność małych firm handlowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W obliczu wejścia Polski do Unii Europejskiej polskie przedsiębiorstwa handlowe stoją przed koniecznością wzmacniania konkurencyjności względem firm zachodnich. Omówiono zagadnienia poszukiwania oryginalnych strategii rozwoju, merchandisingu handlowego, zastosowania technologii informatycznych, zwłaszcza Internetu.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
18--19
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000119999

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.