Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Analizie poddano przebieg dotychczasowego rozwoju hipermarketów, supermarketów i sklepów dyskontowych. Wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez autora w Instytucie Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji w Warszawie. Uwzględniono takie zagadnienia jak: rola kapitału zagranicznego w rozwoju sieci sklepów obsługi masowej, rozwój sieci obsługi masowej z kapitałem rodzimym, próby poszukiwań nowych wyróżników konkurencyjności.
Twórcy
autor
Bibliografia
- 1. Analiza problemów koncentracji i współpracy producentów i dystrybutorów. Opracowanie zbiorowe IRWiK, Warszawa 2002 (maszynopis powielony)
- 2. Domański T., Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa-Łódź 2001
- 3. Maleszyk E., Przejawy i skutki przyspieszonej ekspansji sieci zagranicznych (lata 1998—2007), Warszawa 2002 (maszynopis powielony)
- 4. Pieniak J., Przyszłość hipermarketów. „Marketing w Praktyce". 2001, nr 4
- 5. Pokorska B., Maleszyk E., Koncentracja i integracja w handlu wewnętrznym. PWE, Warszawa 2002
- 6. Weiss M., Carrefour kameleon. „Handel" 2002, nr 11
- 7. Zimna M., Więcej dużych i średnich. „Handel" 2002, nr 3
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120054