PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 9 | 44--47
Tytuł artykułu

Pojemność kanału dystrybucji

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Pojemność kanału dystrybucji to ograniczona Ilość lub wartość towaru konkretnej marki, oferowanego w danym momencie klientom końcowym. Termin ten i wielkość, która się pod nim kryje, nie ma istotnego znaczenia dla marki znanej, mającej ustabilizowaną, dobrą pozycję na rynku. Jest ona jednak niezwykle istotna dla marki walczącej o pozycję na rynku, a zwłaszcza o miejsce w kanale dystrybucji. Przedstawiono jakie są wskaźniki pojemność kanału dystrybucji i jak je analizować.
Rocznik
Numer
Strony
44--47
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120173

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.