PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 4 | 48
Tytuł artykułu

Wolimy polskie towary : Postawy polskich konsumentów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Instytut Spraw Publicznych przeprowadził badania pod hasłem "Świadomość ekonomiczna społeczeństwa i wizerunek biznesu". Wynika z niego, że istnieje wielki rozłam między rozbudzonymi nadziejami Polaków, a indywidualną percepcją ich spełniania.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
48
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120320

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.