PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 4 | 36--40
Tytuł artykułu

Nowoczesne formy reklamy sieciowej (cz. I)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet potrafi łączyć różne elementy marketingu masowego i bezpośredniego, a najpopularniejszym narzędziem promocji sieciowej jest reklama. Jej popularność i jednoczesny wzrost liczby spowodowały degresję skuteczności ich odbioru, co znalazło swój wyraz w podjęciu przez firmy reklamowe działań poszukiwania i wdrażania nowych form reklam. Przedstawiono najciekawsze formy przekazu m.in. upominki multimedialne, interstitials, Brand Mark, Top-layer, w platformach i MMSA-ach.
Słowa kluczowe
Rocznik
Numer
Strony
36--40
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120379

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.