PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 3 | 34--35
Tytuł artykułu

Na granicy przyzwoitości

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Zwrócono uwagę na nieetyczne działania banków w zakresie marketingu lokat. Język reklam produktów bankowych jest nieprecyzyjny. Doprowadza do błędnego postrzegania ceny produktu bankowego przez klientów indywidualnych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
34--35
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120558

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.