PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 5 | 49--52
Tytuł artykułu

Wejście online na rynek europejski

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podejmując działalność na rynku zagranicznym należy zawsze pamiętać o opracowaniu szczegółowej strategii marketingowej, a jednym z obowiązkowych elementów takiej strategii jest marketing internetowy. Przedstawiono praktyczne wskazówki, jak opracować strategię oraz narzędzia promocji internetowej, które można wykorzystać planując działania reklamowe na arenie międzynarodowej.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120801

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.