Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono rozważania na temat analizy skuteczności oddziaływania przekazu reklamowego. Pokazują one najbardziej użyteczne i najprostsze metody jej prowadzenia, pozwalające uzyskać podstawowe wskaźniki informujące jak reklama zadziała. W szczególnych przypadkach mogą one zostać znacznie bardziej rozbudowane zarówno o treści merytoryczne, jak i w zakresie analizy wyników.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań, pod red. K. Mazurek-Łopacińskiej, Akademia Ekonomiczna, Wrocław, s. 337-339.
- J. Beliczyński, Planowanie mediów w zarządzaniu reklamą, Antykwa, Kraków 1999 s. 165.
- J. Kall, Reklama, PWE, Warszawa 1994, s. 178-186.
- Komunikacja marketingowa, pod red. M. Rydla, ODDK, Gdańsk 2001, s. 347-383.
- T. Kotarbiński, Traktat o dobrej robocie, PWN, Warszawa 1969, s. 113.
- R. Nowacki, Promocja w procesie komunikowania się przedsiębiorstw handlowych z rynkiem, IRWiK, Warszawa 2002, s. 81 (maszynopis powielony).
- R. Nowacki, M. Strużyński, Reklama w przedsiębiorstwie, Difin, Warszawa 2002, s. 67.
- W.P. Nowak, Media planning, Proteus, Kraków 2001, s. 143-150.
- Reklama, pod red. M. Strużyskiego, PWE, Warszawa 1976, s. 325.
- J.T. Russell, W.R. Lane, Reklama według Ottona Kleppnera, Felberg SJA, Warszawa 2000, s. 660.
- J.W. Wiktor, Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001, s. 101-103.
- W. Wrzosek, Badanie i kształtowanie rynku, PWE, Warszawa 1987, s. 240.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120852