PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 1 | 11--20
Tytuł artykułu

Rynek elektroniczny a wymiana w sferze business-to-business

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedmiotem artykułu są wyróżniki rynku elektronicznego oraz prowadzonego w tym obszarze handlu. Swoje rozważania autor zawęził do sfery business-to-business, ponieważ to właśnie w niej obroty handlu elektronicznego są największe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
11--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J.Y. Bakos, A Strategic Analysis of Electronic Marketplaces, “MIS Quarterly” 1991, September, vol. 15, s. 295.
  • J.Y. Bakos, Reducing Buyer Search Cost: Implications for Electronic Marketplaces, “Management Science” 1997, December, s. 1676-1692.
  • M. Bloch, Y. Pigneur, A. Segev, On the Road of Electronic Commerce – A Business Value Framework, Gaining Competitive Advantage and Some Research Issues, 1996 (is-2.stern.nyu.edu/~mbloch/docs/roadtoec/ec.htm).
  • C. Chan, P.M.C. Swatman, From EDI to Internet Ccommerce: the BHP Steel Experience, “Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy” 2000, Vol. 10, no 1, s. 72-82.
  • J.A. Crowley, Virtual Logistics: Transport in the Marketspace, “International Journal of Phisical Distribution and Management” 1998, vol. 28, no 7, s. 547.
  • Encyklopedia multimedialna, Wydawnictwo Naukowe PWN. Warszawa 2000.
  • A. Gupta, D.O. Stahl, A.B. Whinston, Pricing of Services on the Internet, University of Texas (http://cism.bus.utexas.edu/alok/pricing.html).
  • A. Hartman, J. Sifonis, J. Kador, E-biznes. Strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Wydawnictwo K.E. Liber s.c., Warszawa 2001, s. XVIII.
  • S. Kaplan, M. Sawney, E-Hubs – The New B2B Marketplaces (cyt. za: M. Rzewuski, [2001], Wirtualne bazary, “PCKurier”, 2001, nr 2, s. 98).
  • Komunikacja gospodarcza, pod red. E. Niedzielskiej, AE, Wrocław 2000, s. 170-1771.
  • R. Levine, Ch. Locke, D. Searls, D. Weinberger, Manifest www.culetrain.com. Koniec ery tradycyjnego biznesu, WIG-Press, Warszawa 2000, s. 85.
  • Longman Dictionary of Temporary English, PWN, Warszawa 1990, s. 640-641.
  • Marketingowe zastosowanie Internetu w Polsce, pod red. M. Strzyżewskiej, SGH, Warszawa 2002, s. 8-30.
  • A. Morrison, C. Kaster, A Marketspace of One’s Own, “Best’s Review/Life”, Health Insurance Edition 1997, vol. 98, Issue 6, s. 80.
  • P. Ratnasingham, The Importance of Trust in Electronic Commerce, “Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy” 1998, vol. 8, no 4, s. 313-321.
  • J.F. Rayport, J.J. Sivokla, Managing in the Marketpsace, “Harvard Business Review” 1994, November-December, s. 141.
  • B. Schmidt, Electronic Markets in Turism, 1994 (www.iwi.using.ch/iwi4/cc/genpubs/enter/indem.html).
  • M. Strzyżewska, M. Okoń, Rynek internetowy i jego wpływ na marketing, w: Marketing. Przełom wieków, t. II, AE, Wrocław 2000, s. 186.
  • T. Szapiro, R. Ciemniak, Internet – nowa strategia firmy, Difin, Warszawa 1999, s. 63-65.
  • J. Teich, H. Wallenius, J. Wallenius, World-Wide-Web Technology in Support of Negotiation and Communication, “International Journal of Technology Management” 2000, vol. 17, no 1/2, s. 223-39.
  • T.C. Weller, B2B Commerce, The Rise of eMarketplaces (cyt. za: M. Rzewuski, Wirtualne bazary, “PCKurier”, 2001, nr 2, s. 42-45).
  • J. Wielki, Elektroniczny marketing przez Internet, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Wrocław 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120873

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.