Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule zaprezentowano fragmenty wyników badań przeprowadzonych przez europejskie Obserwatorium Rynku w 2002 r. Dotyczą one podstawowych wskaźników gospodarki elektronicznej obliczonych dla czterech najsilniejszych krajów UE, tj. Niemiec, Francji, Włoch i Wielkiej Brytanii oraz w przekroju głównych trzech grup wielkości przedsiębiorstw w całej UE.
Twórcy
autor
autor
Bibliografia
- F. Borkowski, Funkcjonowanie rynku usług telekomunikacyjnych, "Wspólnoty Europejskie" 2003, nr 6.
- The European e-Business Report, 8 Retail, e-Business W@tch.
- E. Gaboardi, e-Business in the Retail Sector, e-Business in Europe 2002, Business Workshop, Brussels.
- B. Korte, SMEs Go Digital - But How far Can They Go?, Empiria, e-Business in Europe 2002, e-Business W@tch , Brussels.
- A Pocketbook of e-Business Indicators, 2002/2003, European Commision, e-BusinessW@tch.
- Raport: Diagnoza Społeczna 2003, "Teleinfo" 2003, nr 47.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120880