PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 6 | 47--54
Tytuł artykułu

Infrastruktura sieci detalicznej dawnych liderów rynku detalicznego (wyniki badań w wybranych spółdzielniach "Społem")

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Spółdzielnie Spożywcze "Społem" są klasycznym przykładem przedsiębiorstw handlowych, które czerpały znaczne korzyści z rynku i polityki państwa do momentu transformacji ustrojowej w 1989 roku. W artykule przedstawiono analizę wyników badań bezpośrednich przeprowadzonych w 14 wybranych spółdzielniach "Społem" zlokalizowanych w miastach powyżej 150 tys. mieszkańców woj. śląskiego.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
47--54
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • R. Cox, P. Brittain, Zarządzanie sprzedażą detaliczną, PWE, Warszawa 2000, s. 19-22.
  • T. Domański, Księga marketingu. Praktyczny przewodnik dla menedżerów i przedsiębirostw, Centrum Kreowania Liderów, s. 265.
  • K. Mazurek-Łopacińska, Zachowania nabywców jako postawa strategii marketingowej, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1997, s. 69-71.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120917

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.