PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2003 | nr 4-5 | 23--30
Tytuł artykułu

Strategie cenowe przedsiębiorstw sektora żywnościowego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule wykorzystano wyniki trzech badań własnych przeprowadzonych w latach 2000-2001. Przemiany branży spożywczej, trwające od początku okresu transformacji ustrojowej, spowodowały m.in. postęp w technologii produkcji, jakości surowców i wyrobów finalnych, co znalazło odbicie w jakościowym zróżnicowaniu oferty rynkowej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
23--30
Opis fizyczny
Bibliografia
  • J. Altkorn, Strategia marki, PWE, Warszawa 2001, s. 26.
  • H. Górska-Warsewicz, Konsumencka ocena jakości żywności, "Przemysł Spożywczy" 2001, nr 12, s. 35.
  • L. Garbarski, I. Rutkowski, W. Wrzosek, Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy, PWE, Warszawa 1996, s. 311-315.
  • S.J. Hoch, J.S. Raju, Marki prywatne kontra krajowe, "Puls Biznesu" z 15.12.1999, dodatek "Marketing Domowy" cz. 16, s. 2.
  • J. Kall, Silna marka, PWE, Warszawa 2001, s. 124.
  • Ph. Kotler, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Gebethner & Ska, Warszawa 1994, s. 457-464.
  • M. Penconek, Badania cenowe, "Marketing w praktyce" 2001, nr 10, s. 18-20.
  • Ch. Pinson, Zastosowanie ukrytej teorii wyboru wobec sądów wnioskujących formułowanych przez konsumentów na temat wyrobów, w: Zachowanie konsumenta. Koncepcje i badania europejskie, pod red. M. Lambkina, G. Foxalla, H.B. van Raija, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2001, s. 215.
  • G. Urbanke, Składniki kapitału marki, "Marketing i Rynek" 2000, nr 6, s. 15-17.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120961

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.