PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 5 | 54--56
Tytuł artykułu

Sprzedać hipoteczny (za wszelką cenę)

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Podkreślono, że większość banków uznała kredyty mieszkaniowe za produkty strategiczne, co znalazło przełożenie na wagę przywiązywaną do nich w strategiach marketingowych. Przedstawiono zarzuty wobec działań marketingowych niektórych banków promujących kredyty mieszkaniowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
54--56
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000120987

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.