PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 10 | 14--19
Tytuł artykułu

Jakość nauczania otwartego

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule poruszono niektóre zagadnienia związane z nauczaniem otwartym w Wyższej Szkole Zarządzania i Finansów we Wrocławiu. Omówiono w nim istote podejścia procesowego do dydaktyki, zmiany zachowań uczestników organizacji uczącej się oraz zagadnienia związane z kontrolą wiedzy. Omawiany przypadek dotyczy nauczania organizacji przedsiębiorstw, obejmuje okres dwóch lat dla około 30 grup wykonujących różne zadania w sieci internet.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
14--19
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Jarema A., Eksperyment jako jakość weryfikacji wiedzy. "Problemy Jakości", 2001 nr 10.
  • 2. Juszczyk S.r Edukacja na odległość. Kodyfikacja pojęć, reguł i procesów. Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2002.
  • 3. Kolman R., Inżynieria jakości. PWE, Warszawa 1992.
  • 4. Konarzewski Z.(red.), Sztuka nauczania. Szkoła. PWN, Warszawa 1994.
  • 5. Kotarba M., Kotarba W., Model zarządzania wiedzą. "Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa", 2003 nr 8.
  • 6. Kozielecki J. Społeczeństwo transgresyjne. Szanse i ryzyko. Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 2004.
  • 7. Kozielecki J. Człowiek wielowymiarowy. Wydawnictwo Akademickie "Żak", Warszawa 1996.
  • 8. Kruszewski K.(red.): Sztuka nauczania. Czynności nauczyciela. PWN, Warszawa 1994.
  • 9. Okoń W. Zarys dydaktyki ogólnej. Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych, Warszawa 1968.
  • 10. Polak A., Jakość w dydaktyce. "Problemy Jakości" 2003 nr 9.
  • 11. Skrzypek E., Jakość procesu kształcenia w uczelni. "Problemy Jakości", 2001 nr 10.
  • 12. Stawowy M., Wpływ doboru kadry naukowo-dydaktycznej na poziom jakości kształcenia w szkolnictwie wyższym na kierunkach ekonomicznych, [w:] Determinanty jakości a efektywność procesów, Tom6, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121162

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.