PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 13--17
Tytuł artykułu

Jak będziemy mogli promować polskie towary? : Komisja Europejska ustala twarde zasady promocji polskich towarów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy promocji towarów realizowane w krajach członkowskich Unii Europejskiej podlegają ocenie Komisji Europejskiej w zakresie ich wpływu na konkurencję oraz swobodny przepływ towarów. W artykule przedstawiono zasady promocji i znakowania towarów przemysłowych oraz towarów rolno-spożywczych obowiązujące w UE. Podkreślono, że akcesja Polski do UE uniemożliwia funkcjonowanie programów promocyjnych na dotychczasowych zasadach.
Rocznik
Numer
Strony
13--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121175

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.