PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 5 | 14--17
Tytuł artykułu

Net Readiness - wyzwanie strategiczne

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań Net Readiness czyli percepcji gotowości e-biznesowej firmy, zrealizowane w ramach grantu KBN pt. Adaptacja polskich przedsiębiorstw do konkurowania w warunkach e-biznesu. Analizowano odpowiedzi szefów 71 firm sklasyfikowanych w 2001 roku na Liście 500 "Rzeczpospolitej." Stwierdzono, że wymóg Net Readiness jest nie tylko teoretycznym wyzwaniem strategicznym polskich przedsiębiorstw, ale coraz częściej praktycznym aspektem ich działalności operacyjnej.
Rocznik
Numer
Strony
14--17
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. BAŁTOWSKI (red.), Przedsiębiorstwa sprywatyzowane w gospodarce polskiej, PWN, Warszawa 2002.
  • E. DAHAN, J.R. HAUSER, The Virtual Customer: Communication, Conceptualization, and Computation, MIT Papers 104, September 2001, s. 1-3.
  • A. HARTMAN, J. SIFONIS, J. KADOR, E-biznes - strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Liber, Warszawa 2001.
  • K. OBŁÓJ, Strategiczne wyzwania polskich firm, „Przegląd Organizacji" 2004 nr l, s. 6.
  • R. OLESIŃSKI, Internet staje się codziennym narzędziem, „Gazeta Prawna" 19.01.2004
  • M. De PREE, Przywództwo jest sztuką, Business Press, Warszawa 1999, s. 4.
  • D. TAPSCOTT, Gospodarka cyfrowa, Business Press, Warszawa 1998, s. 52-85.
  • A. TIWANA, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121219

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.