Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Przedstawiono wyniki badań Net Readiness czyli percepcji gotowości e-biznesowej firmy, zrealizowane w ramach grantu KBN pt. Adaptacja polskich przedsiębiorstw do konkurowania w warunkach e-biznesu. Analizowano odpowiedzi szefów 71 firm sklasyfikowanych w 2001 roku na Liście 500 "Rzeczpospolitej." Stwierdzono, że wymóg Net Readiness jest nie tylko teoretycznym wyzwaniem strategicznym polskich przedsiębiorstw, ale coraz częściej praktycznym aspektem ich działalności operacyjnej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- M. BAŁTOWSKI (red.), Przedsiębiorstwa sprywatyzowane w gospodarce polskiej, PWN, Warszawa 2002.
- E. DAHAN, J.R. HAUSER, The Virtual Customer: Communication, Conceptualization, and Computation, MIT Papers 104, September 2001, s. 1-3.
- A. HARTMAN, J. SIFONIS, J. KADOR, E-biznes - strategie sukcesu w gospodarce internetowej, Liber, Warszawa 2001.
- K. OBŁÓJ, Strategiczne wyzwania polskich firm, „Przegląd Organizacji" 2004 nr l, s. 6.
- R. OLESIŃSKI, Internet staje się codziennym narzędziem, „Gazeta Prawna" 19.01.2004
- M. De PREE, Przywództwo jest sztuką, Business Press, Warszawa 1999, s. 4.
- D. TAPSCOTT, Gospodarka cyfrowa, Business Press, Warszawa 1998, s. 52-85.
- A. TIWANA, Przewodnik po zarządzaniu wiedzą. E-biznes i zastosowania CRM, Placet, Warszawa 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121219