PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 150--152
Tytuł artykułu

Szkoła biznesu i szmelcu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Autor przedstawił sytuację na rynku pracy absolwentów polskich prywatnych szkół reklamy i/lub promocji. Szefowie agencji twierdzą, że jeśli ktoś ma ciekawe portfolio, jest komunikatywny, zna języki, lubi marketing i ciężką pracę, znajdzie zatrudnienie w reklamie bez względu na wykształcenie.
Rocznik
Numer
Strony
150--152
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121351

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.