PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 146--149
Tytuł artykułu

Nóż na gardle

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
System krajowej samoregulacji branżowej powstaje bez udziału państwa. Jest porozumieniem między przedstawicielami środowiska reklamodawców, mediów i agencji reklamowych. Wszystkie systemy działające w Europie, nazwane w skrócie SRO (Self-Regulatory Organisation), składają się z dwóch podstawowych elementów: zestawu zasad (kodeksu) i procedury postępowania ze skargami złożonymi na konkretne reklamy. Polska branża dopracowała się dopiero projektu kodeksu. Jeśli nie zostanie on szybko dopracowany wówczas swoje daleko bardziej restrykcyjne rozwiązania, może narzucić nam Komisja Europejska.
Rocznik
Numer
Strony
146--149
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121432

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.