PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 3 | 1--6
Tytuł artykułu

Podejście procesowe w zarządzaniu dystrybucją

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W ostatnich latach organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji jako element zarządzania procesowego zostały wyraźnie wykształcone, powiązane w harmonijną całość i podporządkowane celom rynkowym aż do dystrybucji finalnej i konkretnych klientów uznanych za wiodących partnerów w interesach włącznie. W praktyce dystrybucji dominujące są rozwiązania hybrydowe, w których jest miejsce na znaczną elastyczność dystrybucyjną, dostosowania branżowe, a także harmonizację ofert podażowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1--6
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 288 i nast.
  • Ph. Kotler, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
  • Ph. Kotler, Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
  • M. Strużycki, Ewolucja zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi na progu XXI wieku, IRWiK, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121518

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.