Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W ostatnich latach organizacja i zarządzanie kanałami dystrybucji jako element zarządzania procesowego zostały wyraźnie wykształcone, powiązane w harmonijną całość i podporządkowane celom rynkowym aż do dystrybucji finalnej i konkretnych klientów uznanych za wiodących partnerów w interesach włącznie. W praktyce dystrybucji dominujące są rozwiązania hybrydowe, w których jest miejsce na znaczną elastyczność dystrybucyjną, dostosowania branżowe, a także harmonizację ofert podażowych.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. Brilman, Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002, s. 288 i nast.
- Ph. Kotler, Marketing. Podręcznik europejski, PWE, Warszawa 2002.
- Ph. Kotler, Marketing od A do Z, PWE, Warszawa 2004.
- M. Strużycki, Ewolucja zarządzania przedsiębiorstwami handlowymi na progu XXI wieku, IRWiK, Warszawa 2004.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121518