PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 7 | 79--98
Tytuł artykułu

Sieci sklepów w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Handel detaliczny w Polsce rozpoczął kolejny etap zmian. Świadczy o tym kilka tendencji, wśród których na szczególną uwagę zasługuje rosnąca liczba i znaczenie sieci placówek handlowych. Budują je największe przedsiębiorstwa handlowe, operujące na rynku towarów spożywczych oraz przemysłowych, franszyzodawcy oraz firmy produkcyjne, ale tworzą je także mniejsze sklepy. Rozbudowa ta ma w istocie przesłanki rynkowe - jest formą sprostania nowym wyzwaniom w handlu, a zarazem prowadzi do koncentracji sprzedaży.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
79--98
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121595

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.