PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 38--45
Tytuł artykułu

Programy utrzymania lojalności w usługach lotniczych (Frequent Flyer Programme)

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Programy częstego latania (Frequent Flyer Programme) służą liniom lotniczym do zwiększenia swego udziału w rynku. Przedstawiono wachlarz usług i udogodnień najczęściej oferowanych uczestnikom programu frequent flyer. Podkreślono, iż dla globalnych aliansów linii lotniczych programy częstego latania stały się jednym z najważniejszych narzędzi budowy globalnej skali działania. Jako przykład przytoczono alians LOT z grupą Star. Polskie linie są szóstym uczestnikiem programu Miles & More oprócz Lufthansy, Austrian Airlines, Eurowings, Air One i Luxair.
Rocznik
Numer
Strony
38--45
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121742

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.