PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 7 | 46--48
Tytuł artykułu

Hipermarketingowe czary-mary

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Do sukcesu hipermarketów i innych sklepów wielkopowierzchniowych przyczyniły się socjotechniki wykorzystywane w kontaktach z klientami. Sprawdziy się one na Zachodzie, a teraz zostały zręcznie zaadaptowane do polskich realiów. Przedstawiono techniki manipulowania produktami, cenami i emocjami klienta.
Rocznik
Numer
Strony
46--48
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121810

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.