PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 8 | 28--34
Tytuł artykułu

Święta wojna używek : Rynek herbaty

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Obecnie w grupie gorących napojów Polacy zdecydowanie przedkładają kawę nad herbatę. Wysokie notowania mają też napoje czekoladowe, głównie za sprawą najmłodszych klientów. Natomiast systematycznie rozwierają się nożyce spożycia kawy i herbaty. Tylko w okresie 1997-2003 sprzedaż herbaty (dotyczy to także herbat owocowych, ziołowych, itp.) zmalała wagowo o 8,8 procent sprzedaż zaś kawy wzrosła relatywnie o ponad 6 procent Pomimo to Polska nadal jest znacznym importerem herbat. Na nasz kraj przypada 1-1,2 procent światowej konsumpcji tej popularnej używki.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
28--34
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121834

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.