Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Sam charakter kanału dystrybucji, w którym sukces jednych członków zależy od innych, stanowi zarodek konfliktu między nimi. Omówiono kryteria rozróżniania nieporozumień w kanale marketingowym.
Twórcy
autor
Bibliografia
- R.A. Barcik, Logistyka dystrybucji, Wydawnictwo ATH Bielsko-Biała 2003, s. 60, 61.
- M. Strużycki, Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI, IRWiK Warszawa 2001, s. 180.
- L.W Stern, A.I. El-Ansary, A.T. Coughlan, Kanały marketingowe, PWN Warszawa 2002, s. 364.
- Dystrybucja jako źrodło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI., pod red. M. Strużyckiego, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji Warszawa 2001, s. 38.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121840