PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 18--20
Tytuł artykułu

Handlowe cele strony www

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Internet coraz częściej służy do pierwszego kontaktu z produktem i daje łatwość porównywania ofert. Dlatego wciąż rośnie liczba firm, które posiadają własne strony www. Przedstawiono funkcje stron www, które wykreślić można na podstawie internetowej strategii 4P (produkt, cena, dystrybucja, promocja).
Rocznik
Numer
Strony
18--20
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • „Internet nowe podejście do marketingu" Mariusz Majewski, źródło: http://www.kki.net.pl/internet/artykuly/internet.htm
  • Philip Kotler „Kotler o marketingu" Wydawnictwo Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków 1999.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121869

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.