PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 6 | 49--52
Tytuł artykułu

Marketing profesjonalnych usługodawców

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Usługi profesjonalne wyróżniaja się tym, iż świadczone sa przez wykwalifikowanych specjalistów. Do nich zaliczamy usługi doradcze. Omówiono przekroje i komponenty usługi doradczej, typy profesjonalnych usługodawców, czynniki decydujące o wyborze danego konsultanta oraz elementy typowej oferty usługowej.
Rocznik
Numer
Strony
49--52
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • M. V Thakor, A. Kumar: What is a professional service? A conceptual review and bi-national investigation, „Journal of Services Marketing", nr 1/2000. s. 66.
  • M. Czuba: Jak sprzedawać usługi profesjonalne?, „Gazeta Ubezpieczeniowa", nr 39/2003, s 22.
  • R. Middelton: Marketing Youself as an Infoguru, http://www.actionplan.com/infogurusample.html
  • B. Edvardson: Management Consulting. s 7-10.
  • P.S. Chan: How to Make Your Professional Services. „Management Decision", nr 7/1992.
  • I. Weitman: Technical Consulting For a Living, Cedar Engineering Co, 1995.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121908

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.