PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 9 | 26--29
Tytuł artykułu

Sprzedaj się w hipermarkecie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dynamicznie rozwija się nowa forma wsparcia produktów - segment reklamy w miejscu sprzedaży. Pojawieniu się reklamy w tym miejscu sprzyja rozwój nowoczesnych kanaów dystrybucji, czyli hipermarketów, w których tygodniowa liczba transakcji może sięgać nawet 50 tysięcy. Przedstawiono, jak w praktyce producenci wykorzystują reklamowy potencjał tkwiacy w miejscu sprzedaży.
Rocznik
Numer
Strony
26--29
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121933

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.