PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 9 | 41--43
Tytuł artykułu

Czy CRM opłaca się niedużej firmie?

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Oprogramowanie CRM może doskonale usprawnić pracę działów marketingu, sprzedaży, serwisu, windykacji, a menedżerom pomóc w zarządzaniu niewielkim zespołem pracowników. Artykuł jest omówieniem jakie wydatki wchodzą w grę wdrażając system CRM, jakie są korzyści oraz jak obliczamy koszty i zyski wdrożenia. Autor analizując powyższe aspekty wyciąga wnioski, iż udane wdrożenie systemu CRM także w niedużej firmie jest bardzo opłacalną i szybko zwracającą się inwestycją.
Rocznik
Numer
Strony
41--43
Opis fizyczny
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000121948

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.