PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 7-8 | 20--22
Tytuł artykułu

Zmiany organizacyjne przedsiębiorstw produkcyjnych jako efekt globalizacji na przykładzie Polski

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule przedstawiono wpływ procesów globalizacyjnych zachodzących w sieciach hipermarketów na sposób prowadzenia działalności przez globalne przedsiębiorstwa produkcyjne. Wskazano tendencje przyszłych zmian organizacyjnych w przedsiębiorstwach produkcyjnych.
Rocznik
Numer
Strony
20--22
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • [I] AUGUSTYNOWICZ S. [2002.03.28], Handel 2001, „Supermarket News".
  • [2] AUGUSTYNOWICZ S. [2002.04.17], Badania rynku, „Supermarket News".
  • [3] AUGUSTYNOWICZ S. [2002.10.02 ], Polski pejzaż detaliczny, „Supermarket News".
  • [4] BOGUCKA D. [2003.09.01], Ekspansja hipermarketów, „Gazeta Prawna".
  • [5] CZERMIŃSKI A. [2001], Zarządzanie organizacjami, Toruń, Dom Organizatora.
  • [6] GIERSZEWSKA G., WAWRZYNIAK B. [2001], Globalne wyzwania dla zarządzania strategicznego, Warszawa, Poltext.
  • [7] GORYNIA M., OWCZARZAK R. [2004], Podstawy teorii internalizacji i globalizacji działalności przedsiębiorstw, „Gospodarka Narodowa" 1-2.
  • [8] KASIEWICZ S. [2003], Globalizacja przedsiębiorstw - polskie dylematy, Warszawa, Instytut Funkcjonowania Gospodarki Narodowej.
  • [9] PIASECKI J. [2003],Nadchodzi czas dyskontów, „Gazeta Prawna".
  • [10] REILLY R. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  • [11] RUGMAN A. [2003], Globalization and the Regional Multinationals-ElBA.
  • [12] RYMARCZYK J. [1996], Internacjonalizacja przedsiębiorstwa, Warszawa, PWE.
  • [13] SCHROEDER R.G. [1993], Operation Management. Decisions Making the Operations Function, Fourth Edition, Me Graw - Hill, Inc.
  • [14] TICHY N. M. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  • [15] WASILEWSKA-WĘGRZYN M. [15-17.11.2002], Zwyczajna marka bez marki, „Gazeta Prawna".
  • [16] WEICK K. E. [1993], Globalizing Management. Creating and Leading the Competitive Organisation, New York, J. Wiley and Sons, Inc.
  • [17] WHITWAM D. [July-August 1985], Right Way to Go Global: an Interview with Whirlpool COO David Whitwam, „Harvard Business Review".
  • [18] YIP G.[2004], Strategia globalna, Warszawa, PWE.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122023

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.