Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Podjęto próbę zdefiniowania jakości usług w administracji samorządowej na szczeblu gminy. Przedstawiono czynniki określające tę kategorię. Analizę przeprowadzono na podstawie studiów literaturowych i wyników przeprowadzonych badań bezpośrednich. Badaniami ankietowymi objęto wybrane gminy województwa śląskiego.
Twórcy
autor
Bibliografia
- J. BANK, Zarządzanie przez jakość, Wydawnictwo Felberg SJA, Warszawa 1999, s. 60.
- L.L. BERRY, A. PARASURAMAN, V.A. ZEITHAML, The Service-Quality Puzlle, „Business Horizons", September-October 1988, s. 37.
- J. BORKOWSKI, Decyzja administracyjna, Zachodnie Centrum Organizacji, Łódź-Zielona Góra 1998.
- J. BORKOWSKI, Moja sprawa w urzędzie, Zachodnie Centrum Organizacji, Łódź-Zielona Góra 1998, s. 9, 16, 26.
- B. IWANKIEWICZ-RAK, Marketing organizacji niedochodowych. Wybrane problemy adaptacji w warunkach polskich, AE, Wrocław 1997, s. 14.
- A. IWASIEWICZ, Zarządzanie jakością, PWN, Warszawa-Kraków 1999, rozdz. I, s. 22-30.
- V.C JUDD, Differentiation withthe5-thP, „Industrial Marketing Management, 1987, vol. 16, s. 241-247.
- P. KOTLER, Marketing, Gebether i Ska, Warszawa 1994, s. 426.
- Ph. KOTLER, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Wydawnictwo Gebethner i Ska, Warszawa 1994, s. 432.
- Leksykon marketingu, pr. zb. pod red. J. ALTKORNA, T. KRAMERA, PWE, Warszawa 1998, s. 100.
- B. J. La LONDE, P.H. ZINSZER, Customer Service; Meaning and Measurement, NCPDM 1976.
- Marketing usług, pod red. A. STYŚ, AE, Wrocław 1996, s. 13-23.
- Cz. MARTYSZ, Właściwość organów samorządu terytorialnego w postępowaniu administracyjnym, Uniwersytet Śląski, Katowice 2000, s. 220.
- A. PAYNE, Marketing usług, PWE, Warszawa 1996, s. 217, 268.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122026