PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 13--16
Tytuł artykułu

Reputacja - cenna i doceniana

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Jak firmy działające na polskim rynku kształtują swój wizerunek - według raportu firmy Communication Partners Sp. z o.o. Ankietę przeprowadzono w 60 przedsiębiorstwach różnych branż na terenie Polski na przełomie lat 2003/2004. Badanie dostarczyło odpowiedzi na pytania: czy na kształtowanie wizerunku firmy wpływa struktura jej zatrudnienia, jaką rolę odgrywa reputacja przedsiębiorstwa w procesie rekrutacji, na opinii jakich grup zawodowych zależy szczególnie pracodawcom.
Rocznik
Numer
Strony
13--16
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122040

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.