PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 8 | 49--50
Tytuł artykułu

Techniki wywierania wpływu w merchandisingu

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono takie elementy merchandisingu jak: czas, atmosfera w sklepie, aranżacja powierzchni sklepowej i cena. Przybliżono ich umiejętne wykorzystanie w oddziaływaniu na klienta w placówce handlowej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
49--50
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122070

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.