PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 42 | 26--27
Tytuł artykułu

Handel imionami

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł podejmuje problem zmian polskich nazw banków bądź przedsiębiorstw. Proces ten zwany rebrandingiem, zdaniem specjalistów, może pomóc firmie w określeniu swojego miejsca na rynku, wzmocnić wizerunek w oczach klientów lub podkreślić konkurencyjność.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
26--27
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122076

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.