PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 9 | 64--70
Tytuł artykułu

Rynek napojów bezalkoholowych w Polsce

Autorzy
Warianty tytułu
Non-alcoholic Beverages Market in Poland
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano analizę potencjału polskiego rynku napojów bezalkoholowych od początku lat dziewięćdziesiątych w oparciu o dane zebrane w czasie prowadzonych badań przedsiębiorstw tej branży. Rynek ten jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w grupie dóbr szybkozbywalnych. Istnieją duże możliwości dalszego wzrostu tego rynku.
EN
The article presents an analysis of the potential of Polish non-alcoholic beverages market based on the data gathered from the research on the companies from this sector. The market of non-alcoholic beverages in Poland belongs to the fastest growing dynamics in the group of FMCG. Still, there is a great development potential in this market.(original abstract)
Rocznik
Numer
Strony
64--70
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122099

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.