PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 45 | 12--13
Tytuł artykułu

Opiekun nie zawsze doradzi

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Istnieje wyraźna rozbieżność między oczekiwaniami firm a podejściem banków do obsługi klientów korporacyjnych. Artykuł analizuje wyniki badań, które przeprowadziła firma zeb/rolfes.schierenbeck.associates nad rolą opiekuna klienta korporacyjnego w polskich bankach. Badanie miało na celu zrozumienie oczekiwań przedsiębiorstw wobec opiekuna klienta oraz uzyskanie opinii przedsiębiorstw na temat ich obecnych opiekunów.Wyniki badań przedyskutowane zostały rownież z kadrą menadżerską polskich banków. W wyniku tych spotkań zweryfikowano kilka hipotez dotyczących efektywnego modelu obsługi firm, jaki mógłby zostac wprowadzony w polskich bankach.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
12--13
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122246

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.