PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 18 (159) | 70--74
Tytuł artykułu

Tworzenie fabryk pomysłów

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wiele czynników utrudnia wejście innowacyjnego produktu na rynek. Małe firmy, zazwyczaj najbardziej twórcze, są źle traktowane przez potencjalnych klientów. Obawiają się oni, że przesiębiorstwa te nie będą w stanie dostarczyć im swoich produktów lub nie przetrwaja na rynku. W wypadku dużych korporacji pojawia się zaś dylemat innowatora. Dostarczając swoim najlepszym klientom coraz bardziej wyrafinowanych i droższych produktów, firmy odnoszące sukcesy rezygnują z pracy nad projektami mniej zyskowanymi i tańszymi.
Rocznik
Numer
Strony
70--74
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122269

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.