Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W artykule przedstawiono trendy rozwojowe polskiego rynku prasowego. Jak mało która dziedzina gospodarcza sektor wydawnictw prasowych ujmowany całościowo (część wydawnicza, poligraficzna i dystrybucyjna) przetrwał najtrudniejszy czas pogorszenia stanu gospodarki i szybko zareagował na pierwsze oznaki ożywienia.
Twórcy
autor
Bibliografia
- A. Błaszczyk, Niezagrożona pozycja telewizji, "Rzeczpospolita" 2004, nr 11 (6694).
- J. Dziwisińska, K. Prewęcka, Ceny w prasie - na razie ostrożne, "Media & Marketing Polska" 2004, nr 1 (119).
- J. Kania, T. Niski, Wydatki gospodarstw domowych na gazety i czasopisma w latach 1993-1996, "handel Wewnętrzny" 1997 nr 4-5.
- T. Kowalski, Przyszłość mediów-media przyszłości, w: Komunikowanie w perspektywie ekonomicznej i społecznej, pod redakcją B. Junga, SGH, Warszawa 2001, s. 151-152.
- M. Mrozowski, Media masowe - władza, rozrywka i biznes, Oficyna Wydawnicza Aspra-Jr, Warszawa 2001, s. 97.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122677