Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
W podejściu strategicznym do kształtowania zarządzania przyjaznego dla środowiska w przedsiębiorstwie ważną rolę odgrywają informacja ekologiczna, ekowskaźniki oraz konieczne przedsięwzięcia podjęte w celu zniwelowania zagrożeń lub ich eliminacji. Podejście ekologiczne w przedsiębiorstwie służy budowie przewagi konkurencyjnej. W artykule przedstawiono jak wygląda zarządzanie ekologiczne w strategii przedsiębiorstw handlowych.
Twórcy
autor
Bibliografia
- Globalizacja gospodarki a ochrona środowiska, SGH, Warszawa 2002.
- P. Hawken, The Ekology of Commers. A Declaration of Sustainability, Harper Business, New York 1993.
- M. Strużycki, Stosunki partnerskie w łańcuchu dystrybucji, w: Przedsiębiorstwo partnerskie, Difin, Warszawa 2002.
- J. Śleszyński, Ekonomiczne problemy ochrony środowiska, Agencja Wydawnicza ARJES, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122716