PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 4-5 | 1--5
Tytuł artykułu

Zarządzanie ekologiczne w strategiach przedsiębiorstw handlowych

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W podejściu strategicznym do kształtowania zarządzania przyjaznego dla środowiska w przedsiębiorstwie ważną rolę odgrywają informacja ekologiczna, ekowskaźniki oraz konieczne przedsięwzięcia podjęte w celu zniwelowania zagrożeń lub ich eliminacji. Podejście ekologiczne w przedsiębiorstwie służy budowie przewagi konkurencyjnej. W artykule przedstawiono jak wygląda zarządzanie ekologiczne w strategii przedsiębiorstw handlowych.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
1--5
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • Globalizacja gospodarki a ochrona środowiska, SGH, Warszawa 2002.
  • P. Hawken, The Ekology of Commers. A Declaration of Sustainability, Harper Business, New York 1993.
  • M. Strużycki, Stosunki partnerskie w łańcuchu dystrybucji, w: Przedsiębiorstwo partnerskie, Difin, Warszawa 2002.
  • J. Śleszyński, Ekonomiczne problemy ochrony środowiska, Agencja Wydawnicza ARJES, Warszawa 2000.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122716

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.