PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 4-5 | 15--21
Tytuł artykułu

Procesy internacjonalizacji w handlu detalicznym

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Celem artykułu jest wyjaśnienie istoty i przesłanek internacjonalizacji w handlu oraz próba odpowiedzi na pytanie, jak kształtuje się proces internacjonalizacji handlu w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
15--21
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • T. Domański, Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
  • D. Dragun, Challenging the Rhetoric: Internationalisaton, size and financial performance, "European Retail Digest" 2003, Issue 36.
  • G. George, Internationalisierung im Einzelhandel. Strategische Optionen und Erzielung von Wettbewerbsvorteilen, Drucker & Humblot, Berlin 1997.
  • A. Grōpel-Klein, Internationalisierung im Einzelhandel, w: Distribution im Aufbruch, Vahlen, Mûnchen 1999, s. 122.
  • E. Maleszyk, Wpływ rozwoju sieci zagranicznych na handel w Polsce, "Handel Wewnętrzny" 2001, nr 1.
  • B. Mikusińska-Ozdobińska, Handel w Europie, "Handel" 2002, nr 1.
  • Po raz ósmy, "Handel" 2002, nr 6.
  • Polska nasycona, "Handel" 2002, nr 9.
  • Potężny Wal-Mart przegrywa w NIemczech, "Zarządzanie na Świecie" 2003, nr 2.
  • M. Sławińska, Procesy globalizacji a strategie internacjonalizacji w handlu detalicznym, "Marketing i Rynek" 2001, nr 4.
  • Wzrost w Metro, "Handel" 2003, nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122719

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.