Warianty tytułu
Języki publikacji
Abstrakty
Celem artykułu jest wyjaśnienie istoty i przesłanek internacjonalizacji w handlu oraz próba odpowiedzi na pytanie, jak kształtuje się proces internacjonalizacji handlu w Polsce na tle krajów Unii Europejskiej.
Twórcy
autor
Bibliografia
- T. Domański, Strategie marketingowe dużych sieci handlowych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Łódź 2001.
- D. Dragun, Challenging the Rhetoric: Internationalisaton, size and financial performance, "European Retail Digest" 2003, Issue 36.
- G. George, Internationalisierung im Einzelhandel. Strategische Optionen und Erzielung von Wettbewerbsvorteilen, Drucker & Humblot, Berlin 1997.
- A. Grōpel-Klein, Internationalisierung im Einzelhandel, w: Distribution im Aufbruch, Vahlen, Mûnchen 1999, s. 122.
- E. Maleszyk, Wpływ rozwoju sieci zagranicznych na handel w Polsce, "Handel Wewnętrzny" 2001, nr 1.
- B. Mikusińska-Ozdobińska, Handel w Europie, "Handel" 2002, nr 1.
- Po raz ósmy, "Handel" 2002, nr 6.
- Polska nasycona, "Handel" 2002, nr 9.
- Potężny Wal-Mart przegrywa w NIemczech, "Zarządzanie na Świecie" 2003, nr 2.
- M. Sławińska, Procesy globalizacji a strategie internacjonalizacji w handlu detalicznym, "Marketing i Rynek" 2001, nr 4.
- Wzrost w Metro, "Handel" 2003, nr 6.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122719