PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2004 | nr 4-5 | 63--66
Tytuł artykułu

Rola pośredników handlowych w kształtowaniu popytu na wyroby mleczarskie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
W artykule zaprezentowano badania przeprowadzone na grupie 20 detalistów oraz 19 hurtowników wyrobów mleczarskich w woj. lubuskim. Metoda doboru pośredników handlowych (hurtowników i detalistów) miała charakter celowo-losowy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
63--66
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • A. Grzesiuk, Tajemnice sklepowej półki, "Marketing w Praktyce" 1999, nr 6.
  • H. Mruk, Zachowania nabywców a opakowania, "Opakowanie" 2000, nr 2.
  • B. Rozwadowska, Merchandising jako metoda aktywnej prezencji produktów, "Marketing i Rynek" 1994, nr 12.
  • B. Rozwadowska, Merchandising handlowy a merchandising producenta, "Marketing i Rynek" 2000, nr 1.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122727

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.