PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 10 | 33--39
Tytuł artykułu

Franchising jako formuła prowadzenia biznesu

Autorzy
Warianty tytułu
Franchising as a form of doing business
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Omówiono kolejno istotę franchisingu, jego prawno-gospodarcze znaczenie oraz wady i zalety. Przedstawiono stan prawa w Polsce i Unii Europejskiej w kontekście franchisingu. Popularność systemów franchisingowych w Polsce rośnie. Autorka komentuje dalsze perspektywy rozwoju.
EN
There are fewer franchising systems in Poland as compared with other European countries. However, the popularity of franchising in Poland has been ever growing. As domestic franchising systems are higher in numbers than foreign ones, one can say that the concept of franchising has been already polonised.(original abstarct)
Rocznik
Numer
Strony
33--39
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • 1. Banachowicz E., Nowak J., Starkowski M.T., Franchising czyli klucz do przyszłości.2. Stecki L., Franchising, Dom Organizatora, Toruń 1997.
  • 3. Pokorska B., Franchising w Polsce, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2000.
  • 4. Pieńczykowska J., Rozkwit franchising,, Prawo i Gospodarka 06.11.02.
  • 5. Raport o franchisingu. Profit 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000122915

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.