PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 8 | 33--36
Tytuł artykułu

Sprzedawanie ciałem

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Umiejętność interpretowania przekazów niewerbalnych to bezcenne narzędzia profesjonalnego sprzedawcy. Oprócz odczytywania takich sygnałów podczas sprzedaży pomocne jest również umiejętne wykorzystanie własnych czynności fizycznych, gestów i pozycji ciała. Sygnały te przekazują zasadniczo trzy rodzaje wiadomości: akceptację, ostrzeżenie lub brak zgody.
Rocznik
Numer
Strony
33--36
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
  • J. Stoner, R. Freeman, D. Gilbert, Kierowanie, PWE, Warszawa 201, s. 509.
  • Ch. Futrell, Nowoczesne techniki sprzedaży, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2004.
  • P. Kotler, Marketing. Podręcznik Europejski, PWE, Warszawa 2002, s. 79.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123116

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.