PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2004 | nr 10 | 57--59
Tytuł artykułu

Nazwa produktu i jej skuteczność

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przed przystapieniem do działań promocyjnych warto sprawdzić, czy oferowany przez firmę produkt nosi właściwą nazwę. Wyróżniono cechy dobrej marki. Aby określić, jak dana nazwa lub obraz mogą być postrzegane przez wybrany segment odbiorców, prowadzi się badania psycholingwistyczne oraz typuje odpowiednie środki wyrazu (wybór skojarzeń, "ożywienie" produktu itp.).
Rocznik
Numer
Strony
57--59
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123171

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.