PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2005 | nr 8 | 30--31
Tytuł artykułu

Na kłopoty telefonista

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Usługi assistance (ang. pomoc) pojawiły się w Polsce niedawno, choć w wielu krajach europejskich są już standardem. Usługi assistance zyskują coraz większą popularność. Oferują je najczęściej banki i towarzystwa ubezpieczeń razem z produktami. Usługi z grupy assistance obejmują różnorodne świadczenia, od udzielania pomocy technicznej w przypadku awarii samochodu, poprzez wezwanie pomocy medycznej, hydraulika, elektryka, po zablokowanie kart płatniczych czy karty SIM wraz z telefonem komórkowym. Wspólną cechą assistance jest to, że poszkodowany zgłasza zdarzenie pod numer telefonicznego centrum alarmowego, które od tego momentu "przejmuje pałeczkę" i zajmuje się organizacją pomocy.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--31
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123288

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.