PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 4 (168) | 56--57
Tytuł artykułu

Marki: pięć nowych lekcji. Strategie

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Przejęcie Gillette przez P&G pokazuje, że kluczem do sukcesu jest innowacyjność. Co roku sondaże udowadniają, że konsumenci z coraz większym cynizmem traktują reklamy, dlatego też postawiono na innowacyjność. W artykule przedstawiono pięć lekcji, które można wyciągnąć z historii zarówno firm o długiej tradycji, jak i tych, które dopiero startują na rynek. Wszystkie odnosiły sukces, zarządzając markami inaczej niż firmy w złotych czasach masowego rynku.
Rocznik
Numer
Strony
56--57
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123426

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.