PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2006 | nr 7 | 30--32
Tytuł artykułu

Nie tylko Turyn

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Artykuł dotyczy rynku sponsoringu sportowego w Polsce. Instytucje finansowe w Polsce wolą sponsorować kulturę lub działalność charytatywną. W sport natomiast inwestują niewiele i traktują to raczej marginalnie. Sponsorowanie sportu kryje liczne pułapki. Jeśli konkretny sponsorowany klub czy zawodnik przestaje odnosić sukcesy, to przegrywa też sponsor. O wiele bezpieczniej jest dla sponsora, by dał pieniądze nie na klub, reprezentację czy zawodnika, tylko na dyscyplinę, serię rozgrywek lub konkretne wydarzenie sportowe.
Czasopismo
Rocznik
Numer
Strony
30--32
Opis fizyczny
Twórcy
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123616

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.