PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | nr 7 | 27--30
Tytuł artykułu

Marketingowy fenomen Toyoty

Autorzy
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Dotychczasowe atuty konkurencyjne Toyoty pozwalają tej firmie skutecznie konkurować z największymi producentami samochodów i stale zwiększać sprzedaż swoich aut na rynku globalnym. Przedstawiono źródła sukcesu oraz konkurencyjne atuty tej firmy.
Rocznik
Numer
Strony
27--30
Opis fizyczny
Twórcy
autor
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.ekon-element-000000123893

Zgłoszenie zostało wysłane

Zgłoszenie zostało wysłane

Musisz być zalogowany aby pisać komentarze.
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.